نیمه شب سیزدهم

 

 یوسف ! دیوونه ...حواست هست؟؟؟ بهاری که میاد سومین هست ...۸۵ ...۸۶...۸۷...ما هنوز با همیم . هیجان انگیز نیست ؟ نیست نفس من؟؟؟؟

 

همه می ترسند همه می ترسند،اما من و تو

به چراغ و آب و آینه پیوستیم و نترسیدیم

سخن از پیوندِ سستِ دو نام و هماغوشی در اوراق کهنهء یک دفتر نیست

سخن از گیسوی خوشبخت من است با شقایقهای سوختهء بوسهء تو

و صمیمیتِ تن هامان،در طرّاری

و درخشیدن عریانیمان مثل فلس ماهیها در آب

سخن از زندگیِ نقره ایِ آوازی است که،سحرگاهان فوارهء کوچک می خواند

                                                                                       فروغ فرخزاد

 

نیمه شب دوازدهم

 

می دونی یوسف گاهی فکر می کنم تو راست می گفتی احمق ها باید آزادی عمل داشته باشند بلکه زودتر به خط پایان برسند.

 

 مساله این بود 

ج اک ش ها یا ج اک ش تر ها؟

 

الف / ج اک ش ها

ب / ج اک ش ترها

ج/ ج اک ش ها و ج اک ش تر ها در کنار هم

د / هیچ کدام

 

گزینه صحیح : د  

پاسخ صحیح : عرعر

 

نیمه شب یازدهم

 

یوسف ! من خیلی دوستت دارم! چه بی انصاف بودم وقتی گفتم هیچ هدیه ای برای من در راه نیست . من دو سال پیش بسته ای دریافت کردم که روش نوشته شده بود فقط برای برف دونه . کسی روزهای خوب با هم بودنمونو برام هدیه فرستاده بود . یوسف ! من نمیتونم بمیرم چون عاشق تو هستم و هیچ کس رو با یه عشق زمینی به آسمون راه نمیدن.

آسمان

زمین

هوا

نور

وعشقی که در چشمان تو پیداست

مرا به زندگی وا می دارند

من هر آنچه دارم

از زمین تا آسمان

با تو قسمت می کنم

حتی قلبم را

وهرآنچه که هست

در حضور تو فزونی می یابد

من چیزی از دست نمی دهم

خیلی چیزها بدست می آورم

حتی قلب تو را

که فکر می کنی تسخیر نشدنی است

من با عشقم آسمان ها را هم فتح می کنم

من دیگر آسمانی ام . . . 
                                     بر گرفته از http://omidezendegani.blogspot.com

 

می خندی ایا اگه بهت بگم امروز غروب  یه دست لباس مهمونی( مهمونی نه ها! مهمونی) ارغوانی خریدم ؟

 یوسف ! ایا هرگز شبی از شبها من و تو پیدایش و بقای یک نسل رو عاشقی خواهیم کرد؟